درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید در این وبلاگ سعی میکنم به همه ی دوستان گیمرم کمکی کنم. اگر دوستان سوالی داشتند در قسمت نظرات مطرح کنند تا رسیدگی شود
آرشيو وبلاگ


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 13
بازدید دیروز : 108
بازدید هفته : 13
بازدید ماه : 456
بازدید کل : 108652
تعداد مطالب : 14
تعداد نظرات : 4
تعداد آنلاین : 1

javahermarket

وبلاگ حرفه ای و تخصصی آموزش بازی های آنلاین
آموزش راه اندازی بازیهای آنلاین
یک شنبه 8 بهمن 1391برچسب:, :: 22:17 ::  نويسنده : gamer

با سلام خدمت دوستان

پیش ثبت نام سرور 11 عصر پادشاهان شروع شد.

اینم لینک ثبت نام

s11.kingsera.ir/signup.php

javahermarket



دو شنبه 18 دی 1391برچسب:سرور10 عصر پادشاهان, :: 17:3 ::  نويسنده : gamer

بچه ها سرور 10 عصر پادشاهان شروع شد.

لینک ثبت نام

s10.kingsera.ir/signup.php

javahermarket



دو شنبه 11 دی 1391برچسب:, :: 20:47 ::  نويسنده : gamer

 با سلام پیش ثبت نام سرور 10 عصر پادشاهان شروع شده.

سرور از نوع کلاسیک هستش و گرافیکش هم قرون وسطا.

 

javahermarket



یک شنبه 3 دی 1391برچسب:, :: 17:11 ::  نويسنده : gamer

 با سلام خدمت دوستان عزیزم.

سرور 8 عصر پادشاهان هم با پیروزی خیر بر شر به پایان رسید.

توضیحات کاملش تو این لینک قابل دیدن است

s8.kingsera.ir/theend.php

javahermarket



 با سلام خدمت دوستان.

در اول عرض متن کامل توانایی های قهرمان را برایتان میگذارم و بعدش در مورد این قابلیت بزرگ قهرمان که در سرور های 1 تا 4 بود میگم.

جالبه.

برید به ادامه مطلب...

 

javahermarket



ادامه مطلب ...


 به نام خدا

 

 

چندی قبل بعضی از وبلاگها اعلام کرده بودند که رمز و کد تقلب بازی عصر پادشاهان را میفروشیم و غیره...

اما باید خدمت دوستان عزیز عرض کنم که کد تقلب و یا ترینر و رمز و غیره اصلا در بازی عصر پادشاهان وجود نداره

مطمئن باشی.

و مطلب دیگر اینکه اگر در داخل بازی کسی به شما پیام داد که مثلا فلان قدر سکه برنده شده اید و رمز ایمیل و ایمیلتان و.... را بدهید تا حساب شما شارژ شود اصلا باور نکنید.

 

چون اگر عصر پادشاهان قصد جایزه و یا هدیه دادن سکه را داشته باشد به هیچ اطلاعاتی از شما نیاز ندارد و خودش به اکانت شما سکه ها را واریز میکند.

بعضی از دوستان همینجوری گول خوردند و اکانتشون به سرقت رفت.

ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

 

.در خط بعد کد زیر را می نویسید:

fgh }}{ ::: :Jk;[fg3423 dkf @# (*) passworded (password) dcsdf sdf, l;dfgkd cklpvb :?:" )^% %^##‌!!@ sdf isdf (retrieve)xxf osd HOTMAIL  and to and psdi @@ lscj l (thats  my acount)kkd(CALL ME PASS) jsdfgn ():سکه؟*//10000*)(&لا^&#!%

و بعد ان را send می کنید.

 عکسی از قسمت ریفوک:


 این کد ها رو سعی نکنید که پخششون کنید که اگر پخش کنید به ضرر خودتونه.میدونم خیلی از کسایی که دارن این مطلب رو میخونن عوض هستن و من دیگه نمیگم که اول عوض شید(تعداد اعضا تا کنون 164 نفر ) خوب میریم سراغ کد ها:

کد های بازی عصر پادشاهان(برای تمامی سرور ها):

کد طلا: 5000 طلا =============>فقط 5 هزار تومان

کد چوب:20000 چوب ===========>kodkingseraallserverroketmar

کد سنگ:20000 سنگ==========>kodkingseraallserversangropt

کد آهن:20000 آهن============>kodkingseraallserversingroot

طریقه استفاده : شما باید بر روی قسمت ریفوک که عکسی ازش گذاشتیم بروی قسمت پره کلیک کنید و بعد رمز را تایپ کنید و باید 5500 تا جمعیت و 40 تا سکه و 30 امتیاز ذکاوت داشته باشید وگرنه همینطوری نیست 

اگر هم میخواید اکانت افراد دیگه رو هک کنین با من در تماس باشید خودم یه کدی دارم که میتونید اکانت هک کنین ولی خودم استفاده نمیکنم چون از عواقبش میترسم اگه آی پی رو تشخیص بدن دیگه نمیتونید وارد سایت شید . با عوض کردن آی پی هم نمیتونید وارد سایت شید. این کد فقط برای بازی عصر پادشاهان است. 

 

_ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

 

توجه داشته باشید دوستان این جملاتی که بالا گفته شده دروغ محضه و هیچ کاربردی درون بازی عصر پادشاهان ندارد

 

javahermarket



به نام خدا

 

 عصر پادشاهان یک بازی ایرانی تحت اینترنت است. برای بازی کردن نیاز به نصب برنامه خاصی روی کامپیوتر شما نمی باشد و کافی است که مطابق آموزش این راهنما یک اکانت کاربری برای خود در بازی ایجاد نمایید و به عنوان یک پادشاه جوان هیجان یک دنیای پر مخاطره و اسرار آمیز را تجربه نمایید.

این بازی رایگان و در سبک تاریخی-نظامی، بر اساس یک داستان تخیلی تاریخی تولید شده‌ است. در این بازی شما به عنوان یک پادشاه شجاع تلاش می کنید با ایجاد امپراتوری قدرتمند و ارتشی عظیم به مبارزه با شیاطین برخیزید و در این میان جنگ‌هایی بزرگ شکل خواهد گرفت و دلاوران و قهرمانانی همچون شما با شکست شیاطین نام خود را در کتیبه جاودان قهرمانان ثبت کرده و به جوایز نقدی هر دوره از بازی دست می‌یابند.

ماجرا از آنجا آغاز شد که : 

صدها سال قبل مردم در امنیت و آرامش، در شهرهای خود زندگی می کردند، آنها مشغول کسب و کار، تجارت، ساختمان سازی، کشاورزی و . . . بودند که به ناگاه خبر حمله اقوامی شیطانی به نام گینگیزها، آرامش همه را بر هم ریخت. سریعا پادشاهان کشورهای همسایه با یکدیگر به مشورت پرداختند و به این نتیجه رسیدند که باید با یکدیگر هم پیمان شوند و با ایجاد لشکریانی بزرگ خود را برای مقابله با گینگیزها آماده نمایند.
در میان جاسوسان خبر آوردند که تنها راه شکست گینگیزها، تسخیر کتیبه افسانه ای آنهاست. پس گروهی از قهرمانان بزرگ با پشت سر گذاشتن تمریناتی سنگین خود را برای تسخیر کتیبه جاودان آماده نمودند. جاسوسان در گزارش خود خبر داده بودند که لشکریان گینگیزها گنجینه هایی را نیز به همراه دارند که بسیار ارزشمند هستند. پس گروهی دیگر از قهرمانان نیز برای کسب این غنایم ارزشمند کار خود را آغاز نمودند.

حس همکاری و روابط دوستانه، جای نبردها و غارت ها را می گیرد . زیرا برای رسیدن به هدف نهایی کشورها مجبور هستند از تخصص سایرین نیز استفاده کنند و کارها را گروهی انجام دهند. در این مدت صدها کشور قدرتمند تشکیل می شود و این کشورها باید با مقاومت در برابر حمله های گینگیزها، کم کم به سمت شهرهایی که توسط گینگیزها تسخیر شده اند، حرکت و آن شهرها را تسخیر می کنند.

عصر پادشاهان داستانی بسیار جذاب و اسرارآمیز است که شما در طی مسیر با موارد بسیار جالبی برخورد می کنید، کلید طلایی، صندوقچه های گنج، کتیبه جاودان، شهرهای افسانه ای گینگیزها و . . . تنها بخشی از داستان رازآلود عصر پادشاهان هستند و این شما هستید که باید با طی کردن این مسیر به اسرار نهفته بازی پی ببرید.

javahermarket



صفحه قبل 1 صفحه بعد

 
 
نویسندگان
پیوندها
آخرین مطالب
  • ردیاب ماشین
  • جلوپنجره اریو
  • اریو زوتی z300
  • جلو پنجره ایکس 60

  • تبادل لینک هوشمند
    برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان وبلاگ حرفه ای و تخصصی آموزش عصر پادشاهان و آدرس kingsera-parsi.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.